من و تنهاییم

ღ☂☂کلبه تنهایی من☂☂ღ

خودمان را باجمله " تا قسمت چه باشد" گول نزنیم قسمت " اراده" من و توست...!!!

من و تنهاییم

خدا جوونممممم منو تنهاییمو دیدی؟؟

دیدی و نبخشیدی؟؟

دیدی و دستتو دراز نکردی؟؟

دیدی و چشماتو بستی؟؟

اره مطمئنم دیدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باشه قبول

من و تنهاییم

فقد من و اون

فقد ما

خداجوووووووووووووونمممممممممم

یه سوال بپرسمممم؟؟

میشه؟؟

بین بنده هات تنها ترینم؟؟

نه میدونم نیستم!!

ولی اخه...

چرا نمیشد وسط باشم؟؟

نه زیر خط فقر هان؟؟

هعییییییییییییی

باشه خدا جوووونم هرچی توبگــــــی میگم چشــــــم

چشم من و تنهاییم!

فقد یه چیزی

...

تنهایی رو باهام خو بده

و

یکم صبر چاشنیش کن

...

 

 



نظرات شما عزیزان:

سام
ساعت14:37---21 آبان 1394

هیییییع خشون شدی چرااااااا
من یه چیزی گفتم حالا تو جدی نگیر
پاسخ::|



سام
ساعت0:18---21 آبان 1394
قربون تنهایت بشن داداشات...
این همه داداش که تو داری من درعجبم چجوری تنهایی
پاسخ:اصا تو چیکار داداشای من داری جاترو تنگ کردن بوگو بدونم........


فاطمه
ساعت0:21---26 مهر 1394
هعی روزگار
تنهایی خوبه بعضی وقتا باعث میشه بزرگتر بشیم
بعضی هام با بودنشون فقط منت میذارند
بعضی هام وجودشون گله مثه خودم
میدونم اعتمادم از سقف گذشته
پاسخ:لایـــــک گلمممممم پس چی که گلی عسیسمیییییییییییییییی بازم سر بزن اجی جونییییییییییییی


*-*
ساعت19:22---24 مهر 1394
فتم دکتر دستمو محکم تکون دادم!



گفتم: عاقای دکتر من اینجوری میکنم دستم درد میگیره!!!



دکتره گفت: خب اینجوری نکـــــن



همین دیگه… واقعا قانع شدم
بسر
پاسخ:حتما گلمممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 مهر 1394برچسب:تنهایی,صبر,خدا,منمو خودم, ] [ 17:30 ] [ ♥☂Sogand☂♥ ]

[ ]